Mitt 2010.

-börja umgås mycket med Hanna
-åkt svävare för första gången
-såg Kristen Stewart och Taylor Lautner i Sverige
-fick tandställning
-sagt ord på arabiska framför en publik
-såg en operation med klassen (gastrisk bypass)
-såg eclipse
-åkte till Tunisien
-sätt en brännmanet
-varit sommar kär i en från tunisien.
-fick min första kyss i tunisien
-var besatt av VM,äälskade det och kolla varje match.
-klarat ett år i gymnasiet
-blivit full
-satt i stan med jossan kl.1 på natten för att få biljetter till twilight fan event
-varit på saras landställe
-sommarjobbade
-började prata med victor och vi började umgås.
-tagit spruta mot gardasil
-misstänkte att jag var laktos,men så vaare icke,har bara inre stress,mucho bättre? not.
-rakat håret och skaffa en sidecut
-såg Harry potter och dödsrelikerna med hanna och sara
-sätt oskar linnros live
-varit kär
-the voice 2010 var galet kul och man träffade massa fun people
-hade världens mysigaste dag i stan med bästis
-åkt insane för första gången
-massage kursen började
-firade Martina 18år
-kysst nån jag gillat
-såg hoffmaestro live på grönan som var heeelt galet
-fika likade med jocke,sonny,rima och karin som var apmysigt.
-min kusin vart knivskuren i halsen och fick åka in på akuten,uscha!
-på och av med wow
-katastrof övning på huddinge sjukhus där jag fick spela döende
-stukade foten på gympan och har haft skit ont i den sen dess
-sårat nån.
-blivit sårad
-sara o jag använde halloween linser som vi sen inte fick ut,så vi får värsta paniken
-varit olycklig kär
-var en NV elev för en halv dag
-glömt nycklarna så man får sitta i bodan en hel kväll
-fått en fläskläpp
-firade min 17års dag med närmsta vännerna
-vart helt nerkärad i Bruno Mars musik och texter
-Uno vart min nya drog
-hatat sl mer än föra året
-fick ett nytt objektiv,tv och mobil
-en kille har skrivit bruno mars "just the way you are" till mig
-fick två prinsess bakelser av bästis
-såg systerns första MM show
-hade världens bästa uppvärmning på idrotten
-såg the next three days med Victor
-MVG i svenska redovisningen
-börjat umgås med Johanna igen
-firade kladdkakans dag med johanna och sara
-blivit besviken på vissa personer ganska ofta
-såg the social network med hannis,carro,hennes boyfriend dennis,micke,daniel,ellinor och viktor
-träffa jocke
-såg romeo och julia musikalen
-köpte en ipod för egna pengar
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0