R.I.P Mikaela Banes.


Blir så jävla less på Michael Bay,han är en idiot som förstör min favorit film (och Sonnys)
Hur kan man ta bort självaste Megan Fox från en film? världens snyggaste människa och bästa skådisen. Hon gjorde filmerna bra,okej inte bara hon men fan hon var ju favoriten i filmerna.
Och enligt imbd kommer inte ens Mikaela va med,hon finns inte med på skitlistan!!! Bara nån jävla äcklig Carly och Marissa,dumma jävla brudar säkert,inte alls lika coola som Mikaela.
Nej jag höll på dö när jag fick reda på att Michael hade tagit bort Megan,han måste ha nåt fel i huvudet?
Kommer inte se filmen på bio,nuupe. Elr så kommer jag inte kunna låta bli...nej jag ska inte -.-
Taack Michael,du förstörde en skit bra film,tttaaack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mikkis, du är ett geni, håller så jävla mycket med dig om allt du säger. MB är en riktig jävla fitta som gräver sin egen grev - liksom vem kommer se på transformers utan Megan?!?!?!

2010-12-04 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0