The Backup plan.

http://2.bp.blogspot.com/_72Iy_Wj72Ac/TOVHmV1pcLI/AAAAAAAABT4/Mnn1b6OiE6c/s1600/The-Back-Up-Plan-Poster.jpg



handling:

Efter flera år av misslyckade dater bestämmer sig Zoe (Jennifer Lopez) för att ta saken i egna händer. Fast bestämd att bli mamma, gör hon upp en plan och bestämmer sig för att göra det hela själv.

På vägen till sin insemination möter hon Stan (Alex OLoughlin), en trevlig man som uppfyller alla hennes kriterier.
Min åsikt:
jag är egentligen inte så mkt för Jennifer Lopez men den här var faktiskt bra och rolig. Men jag måste säga att den är vääldigt förutsägbar,man vet typ exaaakt vad som kommer hända liksom.
Men den är väl som alla andra kärleks komedier?
Hahahah jag kunde inte andas när den där tjejen föder barnet i vattnet och Zoe svimmar och hamnar rakt i vattnet så det stänker upp på alla,jag dooog av garv! och sen samtidigt säger min kusin "akta bebisen förfan!" hahahaha usch va jag garva.

betyg:5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0