Skola.shoppa med Johanna.

Rätt så nice dag,ändå jag har haft ordentliga humörsvängningar idag!
Ibland kunde jag vara glad,sen när jag somna vakna jag nog på fel sida för jag var as sur och orkade verkligen inte bry mig om nånting. Men det gick över sen.
Hade matte prov på morgonen som fick åt heelvete,rent utsagt åt helvete!
Sen hade vi etik då vi gick igenom diabetes och sen fick vi jobba med det. Svenska sen och då jobbade vi med våra bokrecensioner och jag blev nästan klar på den lektionen. Vi garvade lite åt varandra också på en lektionen,speciellt åt mig och jossan för vi ska alltid låta så poetiska,hahaha!
Lunch sen och det vart fiskpinnar med filsås,yummie!
Mentors tid sen och jag somna,vaknade när lektionen var slut och jag vart skit chockad,kändes som jag sovit jätte kort. Aja sen hade vi samhälle där jag typ inte lyssna ett skit,lekte bara med min mobil,kunde inte koncentrera mig ett skit. Fick nån jobbig uppgift då vi ska hitta en artikel i en tidning och göra nåt...?
Massage sen och då gick vi bara igenom alla ben igen och sen fick vi känna på kroppen.
Fick sluta tidigare så drog in till stan med Johanna,hon hittade en skit fin kjol hon ska ha på julafton och nyår. Och nu har jag hittat min nyårs outfit,sjukt nice!
köpte julklappar till kusinerna och syrran iaf så nu är jag klar med alla julklappar.
Sen hittade vi såna där fjäder örhängen som vi köpte tillsammans,sjuuukt nice! asså man ska ju ha bara en i bara ett öra,så därför ere ju nice om man delar liksom. Snyyygga vi kommer va nu!
Nej men det var en riktig mysig kväll med finaste Johanna. Imorrn ska vi tjocka i oss kladdkaka,vi ska fika i tumba efter skolan,myyyys!
thihi jag älskar verkligen att vara med Johanna.♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ibland vill man ba käka upp dig för du e så gullig :D puss på dig hjärtat!<3

2010-12-15 @ 22:31:30
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0