90210.

"Holiday Madness"--AnnaLynne McCord as Naomi Clark on 90210 on The CW. Photo: Michael Desmond/The CW ©2010 The CW Network. All Rights Reserved."Holiday Madness"--LtoR: Tristan Wilds as Dixon Wilson and Trevor Donovan as Teddy on 90210 on The CW. Photo: Michael Desmond/The CW ©2010 The CW Network. All Rights Reserved.
OMG jag vet inte hur jag ska börja!!!
hahha Dixon såg när Teddy strula med den där killen Ian(?) herreminguuud.
Annie är en slampa,en riktig stor äcklig slampa!
Hon är tillsammans med Liams bror Charlie,som dessutom är så heeet! och så har hon sex med Liam,huuur kan hon? liksom är hon slut i huvudet??
Och Naomi,OOOMFG! han är tillbaka,omg jag visste det preecis när hon skulle öppna dörren,fuck han kommer ge sig på henne igen. Och Aid då,hon kommer typ förlora allt nu,pengarna,karriären,Navid som kysste Silver....herregud säger jag bara!
Vilket jävla avsnitt,hände grejer hela tiden.

Hoppas inte Charlie lämnar serien nu bara för slamp Annie ska hålla på med Liam.
Och stackars Ivy
!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0