Vampire Diaries-"The Sacrifice"

The Vampire Diaries  Pictured: Ian Somerhalder as Damon, Nina Dobrev as Elena, Paul Wesley as Stefan  Photo Credit: Art Streiber / The CW  © 2010 The CW Network, LLC. All Rights Reserved.

Såg veckans avsnitt "The Sacrifice". Har vääntat i veckor nu.

Sjukt bäst det var,vet inte ens vart jag ska börja?

Lite löjligt/coolt var det när Bonnie och Luka gav sina krafter eller vad man ska säga där på skolgården och det vart värsta vinden runt dem och ingen märkte att det var dom som gjorde det?

Och jag hatar att Lukas pappa hjälper Elijah,undrar om Luka också är ond? jag tror själv att hans pappa tvingar honom göra saker som han inte vill göra och till slut kommer Luka säga emot och hjälpa Bonnie.

Annars då...

Stefan vart instängd med Katherine,kan icke vara bra. Elena har sin egna plan,att låta Cladius(?) döda henne så hennes närmaste slipper dö,gulligt tänkt men korkat. Vad tror du händer när han får vad han vill?

Jag älskar Taylor mer och mer för varje avsnitt,så sjukt synd om honom! att han måste gå igenom den smärtan ensam,fy stackars baby.

Älskar också slutet då Damon vägrar släppa in Elena till Stefan och Katherine,och när han lovar Stefan att skydda henne vad som än händer.

Kan inte säga mer om det här avsnittet,bra var det iaf! längtar tills nästa vecka.

Älskar när Damon kommer för att hämta Elena och säger

"Get your ass out the door before I throw you over my shoulder and carry you out myself"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0