Baaada!

Idag började dagen med matte prov som säkert gick åt hell.
Kan bara grunderna lixom,om knappt dt!
Samhälle sen som vi typ har i 3h eller vadå? min mage ska kurra hela j'vla tiden också.
Och efter det har vi Engelska också,fattar inte hur dom tänkte när dom gjorde vårt schema.
Efter lunchen vare svenska och vi kolla först på en film och sen satt vi alla runt ett stort bord,vi var typ bara 8 där eftersom resten av klassen skolka.
Så det var tjockt naize,vi disskuterade filmen och boken som vi läst klart och jag kände mig delaktig i disskutionen.
Fast Klara tog min ipod*kolla surt* för jag höll på med den hela tiden,så sa hon att hon själv ville ha en sån man bah okeeeey?du får inte min lixom,haha.
Sen så drog jag,Martina,Mimmi och Jossan till Huddinge och simmade,sjukt kul vi hade asså,svårt att garva i vattnet men det gick. Åt lite efter och gick sen in i bastun,först ångbastu och sen vanlig bastu,så skönt och avslappnat det var.
Kom hem och nu sitter jag här och blir tvingad att blogga en massa av Martina,haha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0