FITT SL!

Åhh jag får toootal damp på SL,ska fan knulla upp dom bakifrån så mkt hatar jag dom!
Stod i Tumba i en timme+en kvart och jag svär mina fötter gjorde så jäävla ont,har dessutom dålig blod cirkulation så det gjorde ju inte saken bättre,ah iaf så kom den efter typ 100 år och direkt tog jag av mig skorna och satte fötterna på elementet,så skönt. Kom försent till svenskan där vi såg klart filmen,öhm ja det var ju typiskt för jag ville ju se den,sen hade vi inge prov idag heller så det var ju jäävligt onödigt att jag ens kom,men lektionen var ganska intressant för det kom två äldre tjejer som var blinda och pratade med oss om hur det är att vara blind och så fick vi ställa frågor och så fick vi ha nån slags glasögon som gör att man inte ser något så fick man ha sån där blindpinne och gå med,sjukt läskigt det var!
sen hade vi lunch och då gick såklart brandalarmet mitt i allt,greaat!
aja på engelskan svär jag att alla sov! jag,jossan,Darling och Sandra låg och sov,haha!
Jossan följde till Tumba för hon skulle klippa sig,längtar att få se resultatet imorrn.
Så nu har jag inte mkt mer att skriva så vi hörres♥

Soet puppy!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0