Hundutställniing

var ju på hundutställning igår,det var as kul men svin kallt,det var i ett stall och det var inte direkt varm där inte,sjukt mkt fina och söta hundar. Jag och mamma vart kär speciellt i en saluki,Jessie hete hon och hon var så jääävla fin så vi frågade ägaren om hon skulle ha valpar på henne nångång,så vi får se om det kanske blir en liten saluki valp som blir vår nästa hund :D
Sofia ställde ut Jennys hundar Tea Khira som det tyvärr inte gick så bra för.
Ah dagen var iaf kul och var sjukt trött när vi kom hem,sov i bilen typ halva resan. åt middag och kollade på melodifestivalen och så gick jag och felicia upp och spela halo 2 och sen såg vi A Vampire Assistans som var helt okej,asså inte världens bästa film men aja,sämsta slutet.
Nu ska jag föra över bilderna på kameran till datan.

Här är Jessie som vi vill ha valp ifrån,bild tagen från Zandirah.se
Visst är hon fin? man blir fan förtrollad,ni skulle sett mig och mamma,stod som två fån och typ dregla,haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0