Escape The Fate!

http://3.bp.blogspot.com/_SSQUJwaIW08/SCOh5CVZwnI/AAAAAAAAAC4/Bj9H0DFHy9c/S660/escape+the+fate+pic.png

Kommer ihåg när jag var i min "emo-period" och jag bah avgudade Escape The Fate.
Gillar dom fortfarande,men jag tipsade om dom till Jossan för hon älskar ju sån här musik och nu har hon själv blivit galen i dom,men så berättade hon typ två dagar efter att ledsångren som är grymt snygg sitter i fängelse och kommer ut om några dagar. Han har suttit inne i flera år för mord,hahah snacka om att jag vart heelt sjuukt chockad!

Lyssna på den här låten,testa! den är faktikst bra,och jag kommer ihåg hur gaaaalna jag och Sara var i den här låten och bah flippa ut i korridorerna när den här sattes på,HAHHA!
Eller i början när den blonda killen lyfter på glasögonen och vi typ smälte,looool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0