Ingen rubrik

Asså jag har inte så mkt att skriva om på bloggen så här vid den här tiden,har faktiskt inte gjort så mycket idag.
Skolan var faktiskt helt okej,fick en ny matte lärare som alla hatar bara för att vi vill ha kvar Ramin,haha stackars tant. Igår fick vi presenter av Ramin som han hade köpt i Japan,sjukt fina matpinnar,nu ska jag bara lära mig att äta med dem. När jag kom hem så gick jag ut och fota lite och gick in efter ett tag och tog en dusch,sen dess har jag bah spelat wow,har lvlat båda mina gubbar,wiie.
Sen kom kusinerna och vi åt tacos till middah. Nu ska jag sova för imorrn ska några bruds komma hem till mig och vi ska äta middag och lite sånt.
Men vi hörrs♥

Och föresten Joel Kinnaman är snyyygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0