2 veckor med Beestis.

Känns konstigt att vara hemma efter att har varit på landet i typ 3 veckor?
kan inte skriva så mkt mer än att jag har haft sjukt kul,varit på Saras landställe också och kom hem igår.
Åt middag hos henne sen drog vi hem till mig och sov här,kollade på American Pie Band Camp, The Proposal och 2012. Blev en riktig filmkväll. Gick upp runt ett idag och låg i sängen och sjöng disney låtar,hahah helt jävla sjuka vi är. Gick vi upp sen och åt snitsel och pasta till frukost/lunch sen drog hon hem. Sen dess har jag kollat på skit program på tv,packat,laddat över bilder till datan,varit hos mormor och ätit pizza till middag.
Nu är äntligen Victor hemma från Malmö så nu kan han äntligen smsa igen,dum som han är sitter han och läser min blogg nu,usch har säkert skrivit massa konstigt.
Sara var nyss hemma hos mig och hämta lite grejor hon glömde här och så tog hon med sig hälften av alla mina filmer,hahah. ♥
Älskar dig Gerne♥

Kommentarer
Postat av: Sara

läste det här lite sent men du vet hr jag är när det gäller datan å så xd ^^

Men dom veckorna va grymma och bästast! längtar redan tills du kommer hem michaela :)

och sorry för jag tog alla filer hahaha XD

love you <3

2010-07-30 @ 00:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0