A day with great friends.

Idag jobbade jag som vanligt,från kl 8.00-14.00!
Jossan kom till jobbet och vänta på mig medans jag byte om från mina arbetskläder. Sen gick vi och träffa Martina och Mimmi som vi först inte kände igen ett dugg(?)hahah. Ah men sen gick vi och fika på donken,jag köpte en latte på ett café som heter nåt med Take Away. Och så köpte jag en cola och en cheeseburgare på donken.
Vi satt typ där as länge och snacka om allt möjligt skit. Sen hörde jag hur det ringde på mobilen som låg i väskan och antagligen så hade jag råkat komma lur knappen så mamma hörde ganska mycket vad vi sa,eller vad Jag sa hahha,,piinit. Sen gick jag och köpte sommarlovs kort,äntligen!
Efter dte gick vi till biblioteket för jag skulle hämta ut min bok men den var fortfarande i Hallunda,blir så sur för dom sa att den skulle komma till Tumba idag vid lunch. Så tjejen ringde till Hallunda och bad dom leta efter den och att dom skulle ringa upp så vi satte oss vid ett bord och vänta. Ah och vi fick vänta as länge och till slut gick jag fram för att fråga vad som tog sån tid och då hade hon helt glömt bort mig,damp.Så ringde hon Hallunda och fråga varför dom inte ringde,då visade det sig att dom hade ringt men att ingen hade svarat,brrraaa lixom.
Men ska dit imorrn och hämta ut den.
Åkte hem till Jossan sen jag&Martina och kolla in hennes nya hus hon bor i,så himla fint och så nära mig och Martina så vi har bestämt att vi ska ta promenader ibland,Martina går till Jossan och sen kommer dom till mig,myys♥
När jag kom hem så var alla mammas kompisar här,tjejmiddag ikväll.
Så nu ska jag plugga lite matte och lyssna på musik,kullll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0