Sämst på att blogga.

Fy jag måste bli bättre på att blogga,ni får skälla på mig ;)
Har ju börjat på mitt sommarjobb nu och jobbat i en vecka imorrn. Får inte göra så mycket igentligen,jobbar ju på ett ålderdomshem.
Känns inte som jag har tid för datan så mycket längre,kom hem från Tunisien i Måndags,sov några timmar hemma och sen drog jag in till Hovet med några kompisar och vi var på den där Twilight Fan Event,shiiiet va döv jag blev asså! 9000 fans skrek som fan. Sen i Tisdags började sommarjobbet och så har jag laddat upp 300 jävla bilder från resan på Facebook och det tar tid ska jag lova. Sen har jag pluggat matte hos Kiki eftersom jag har IG i matte A.
Men jag ska försöka blogga mer,loovaar!
Var med Becka och Sara i veckan också,vi snackade om allt möjligt och sen gick vi hem till Becka och såg fotboll.
På Onsdag är det Eclipse som gäller med Sara i stan,wiiie! min prinsessa fyllde 17år i Torsdags,puss gumman!♥
På Midsommarafton var man på landet och det var mycket mycket trevligt,jag och Becca gjorde en jätte fin tårta och vi åt massa god mat. Åkte till midsommarstången sen och jag dansa inte,utan jag fotade.thihi.
Och "dom 2" var där,shit va snygga dom är,faaarligt snygga!
aja nu ska jag ta och göra annat,har inte tid med datan.
OMG att jag nyss skrev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0