Twilight Fan Event.

Måste bara skriva lite om mina senaste dagar som har har varit helt kaos!
I Torsdags så sov jag över hos jossan,åt middag i solen och såg Greys Anathomy(?) asså sista avsinittet var så jävla sorligt och så hemskt,usch blir ledsen  bara jag tänker på det.
Somnade runt elva och vi skulle upp kl.1 på natten så jag var heelt död,men vi klarade att gå upp och gick ner till Tullinge Station i mörkret och satt där ett tag,när bussen kom åkte den förbi oss,så jävla fittigt gjort?
Ah men iaf så fick vi vänta på en annan buss i en timme och en halvtimme och jag frös typ as mkt.
Sen kom den och jag höll på att somna,när vi kom till stan så sov alla i sovsäckar utanför bion,såg så mysigt ut!
Ah så satte vi oss på en sten och satt där i timmar och gjorde inget,jo det var en sjukt rolig kille som var så jäävla full och satt och snacka med några tjejer bredvid oss och han skrek hela tiden som typ HEY! och alla bah skrek att han skulle hålla käften,hahaha asså han var så rolig och sa massa konstigt.
Sen kom Sara&Sofia och satte sig med oss,men efter ett tag fattade vi att vi hade sattit oss på ett ställe där alla hade fått ett nr på sina händer för att de var de 150 första som skulle få en biljett så vi fick ställa oss sist i kön,kuul lixom! satte oss på marken och jag började läsa min bok,sen börja ALLA springa och jag fick panik och tappade bort Jossan och Sara,men hittade dem sen.
Asså det var kaaaos,snacka om att dom inte hade fixat det där bra för alla sprang fram och tillbaka i olika jävla köer,asså panik!
Alla vuxna kom fram och frågade vad det var som hände,hahah!
Ah men fick min underbara biljett till Twilight Event,HEEEEEEEEEEEEELT UNDERBAAAAAAART!
Usch jag är så taggad till den dagen,sämsta är att det är den dagen jag kommer hem från Tunisen :*(
Om man inte får ha med kamera kommer jag dampa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0