Vart är alla?!

Usch va tråkigt jag har och det är första kvällen på mitt sommarlov,jag VÄGRAR att gå och lägga mig (a)
Imorrn ska jag till Huddinge och shoppa lite snabbt till Tunisien och jag ska hämta ut min bok på biblan,Törst heter den av Rachelle Mead så vi får se hur det går,ska dessutom låna My sister's keeper.
Väntar på att min becka ska komma in på msn men det ser lite mörkt ut,så får talka med henne imorrn.
Idag hade vi ju skolavslutning och först i en halvtimme var vi i klassrummet och snacka sen fick vi gå ut och då var det några som uppträde,3 sjukt snygga killar som sjöng(och spela gitarr,kan det bli bättre?)Hey Ya av Outcast,gash va bra dom var! Sen var det nån brud som sjöng en Lady Gaga låt som inte direkt var lika bra,sen var det några andra killar som sjöng hemskt och så var det två killar som rappade,as bra var dem. Sen sjöng vi Sveriges nationalsång sen fick vi åka hem. Åkte hem och fixa lite hem sen drog jag hem till mormor och fick pengar av henne till resan,mamma var oxå där så vi gick och handla också. Nej men nu ska jag sova♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0