Ingen rubrik!

Day3.
Ah idag vaknade vi alla "barn" ganska sent av att Erik kom in och väckte oss,gick in till deras hus för att äta breakfast och sen klädde vi på oss för att åka ut med skottern,åkte först hem till Martin och Sussana för att möta upp alla people och sen åkte vi vidare till et mysigt ställe i skogen där det var assss hög snö,haha jätte ansträngande att gå,vi grillade korv och drack varm choklad. Tog dessutom lite bilder också,vill veeerkligen ha nytt objektiv för jag har lixom nybörjar objektiv och får inte riktigt fina bilder.
Jag och kusinen rebecka gick på en promenad och det var väl mysigt. Sen har vi inte gjort så mkt sen dess,är hemma själva idag igen för mormor och erik åkte på middag hos Odins. Ibland önskar jag fan att jag var det ända barnet i vår familj så jag också kunde få följa med på såna middagar och ha kul,iof var inte Oskar med ikväll men han följer nästan alltid med för att han är det ända barnet,jag vill också ha så! Jag vill också bli behandlad så som han blir behandlad,jag är 16år och blir behandlad som jag vore 2år och ingen i min släkt eller familj fattar hur det tar på mig eftersom dom vill inte se sanningen.
Jag var tvungen att skriva av mig för det här går jag runt och bär på inom mig varända jävla dag,hatar hur dom behandlar mig som jag inte kan ta hand om mig själv.
Nu ska jag gå och va social med mina kusiner och min syster,känns som jag är barnvakt,fy fan i hate my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0