Oj då!

Shit jag har ju fan inte bloggat ett dugg sen jag börja praktisera.
Sry men jag har bara inte orkat blogga eller va inne på nätet över huvudtaget.
Som ni nog inte vet så praktiserar jag på ett ålderdomshem och jag jobbar med dementa människor men dom här som är på min avdelning är ganska klara i huvudet,kan va ibland som man måste upprepa sig flera gånger.
Jag har praktiserat i en vecka nu och är ledig imorrn,så skönt!
Idag var nog den jobbigast dagen på hela veckan,på morgonen var det möte och jag satt mest tyst och anteckna sen var jag hela dagen med två som jobbar med rehab så det var att man gick heeela dagen upp och ner.
Hjälpte boende att gå och sånt. Sen fick jag sluta en timme tidigare för att dom hade inte så mycket att visa mer.
Sen dom här veckorna har jag mest vart social med dom som bor där och hjälpt dom lite,det är ju så att dom som bor där är gaaanska klara och gör det mesta själva så personalen är mer som en hjälpande hand.
Första dagen fick jag hjälpa en boende att duscha,var inte så farligt som jag trodde att de skulle va.
Nu ska jag säga godnatt till Jossan sen ska jag skriva dagbok om dagen snabbt och sen sova...eller se film....eller läsa? jag är ju trots allt ledig imorrn förfan.♥

Jag saknar mina bruds!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0