Stockholms skärgård

Day 1.
Jag och syrran vaknade runt 9 och packade klart det sista och gick ner till ica och köpte godis och läsk och sen vare dags att åka till landet. Vi kom typ till slussen fett tidigt så vi satt och vänta på mormor och dom andrA.
På båten träffade man Oskar lite snabbt. När vi kom fram till där vi bor så lekte vi ute med hundarna ett bra tag sen följde vi med Erik(mormors man) till andra sidan ön som kallas byn för att hämta vatten och sen när vi kom hem igen skottade vi utanför våra kusiners hus men kollar jag ut nu så är det igensnöat!
Inatt sov vi alla fyra i mormor och eriks stora säng och det blev gaaanska varmt asså. Låg och kolla på District 9 på beccas data,först verkade den as nördig och jag låg och suckade hela tiden men sen blev den faktiskt bra.

Day 2.
Vaknade av att hundarna pussade oss i ansiktet,myyyss!
Gick ner och åt frukost sen drog jag,Felicia,Rebecka och Kevin in till byn för att kolla till hästen och åsnan,sen brottades vi i snön och sånt kul,gick in till Erik och Thommy också för tt hälsa på dom ett tag.
Sen rullade vi ner för hela baken,haha dog av garv!
Ni ska veta hur myyyysigt det är att gå på isen,inte läskigt alls.
Nu sitter vi alla alla vid en varsin data(nästan) och becca&Flissan spelar sims på ena datan.
PS! nu drog alla ut igen,jag pallade inte.
Ikväll ska mormor och Erik till Bjurfors och äta middag,vill igentligen med och träffa allt roligt folk men känner verkligen inte för det,för det andra har jag inga fina kläder med mig eller smink så då funkar det ju inte....
Vi ska stanna hemma istället och kolla på Vampire Diaries♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0