Bara för att synas?

Allt det här med haiti är ju bara för hemskt och jag är glad att det finns Välgörenhet.
Jag älskar att kändisar är snälla nog att sponsra mycket pengar till välgörenhet.
Men har ni tänkt på en sak att det kan vara så att kändisar syns bara på såna där välgörenhets evenemang för att synas?för att världen ska få se hur bra de är och på så sätt gillar man dem.
Det här läste jag i en tidning som en tjej hade skrivit och jag håller med henne så himla mycket!
Visst Wyclef Jean förstår jag såklart att han ger pengar ditt eftersom han själv är därifrån men som såna där kändisar som kanske gjort en låt som inte gick jätte bra i branchen lixom känns mer som att han/hon vill bara synas? tycker inte ni likadant?




Presidentens palats i Haiti,första bilden är innan och den sista efter skalvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0