Operation.

Idag var halva klassen på Operation i Danderyd där vi fick kolla på när dom opererade en person,fick gå upp 06.10 bara för dt och min buss gick 55. Nlä för det!
Operationen var intressant,äckligt men intressant. Dom skulle förminska hans magsäck och så fick man se på en bild inne i magen hur dom höll på. Det var som stora pinnar de hade satt i hans mage,typ 5 st över hela mage och det kom blood! höll på spy ett tag dära men jag lyckades att inte göra det.
Efter så drog jag,mimmi,martina och jossan till stan och dom köpte cheeseburgare och sen begav vi oss hem.
När vi väntade på tåget kom vääärsta konstiga killen fram till oss och han ahde typ glass över hela munnen,jag&martina bah gick,haha!
Och så till Dagens Outfit....


Jeans jacka-H&M
Linne-H&M
leggins-H&M
väska-Lindex
skor-Din Sko
klocka-Ur&Penn
armband-vunnit och dom andra vet jag ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0