Human.

Torsdag idag,helt underbart med Fredag imorrn!
Hade datakunskap prov på morgonen som gick hyfsat bra tyckte jag. Hade svenska sen och då gjorde vi prov där med eller det var några frågor om boken vi läst klart nu,skrev mycket och hade egna tankar så tror knappast att jag får ig där inte. Lunch sen och den var ju inte direkt det godaste jag ätit men åt ändå,med kvälvningar.
Engelska sen och då svarade vi bara på varandras brev som vi gjorde föra gången,man skulle skriva ett brev till en kändis och sen skulle man ge sitt brev till nån annan och så skulle man låsas vara den kändisen och svara,jag fick jossans och hon fick min,hon hade skrivit till Robert Pattinson och jag till Sarah Michelle Gellar.
Hahha sjukt svårt att svara och ännu svårare att skriva autograf,ojoj ni skulle sett min ;)
På medicinen ritade vi bara skelettet och skrev alla delar sen fick vi sluta. Efter det hade vi håltimme för ingen av grupperna hade matte så jag,Martina och Mimmi satte oss vid datorerna och kolla vår facebook och så såg vi den där viiiiidriga trailern för en ny skräckfilm som är den äckligaste jag sett! typ en kille som gillar att "leka" med människor och så ska han göra en tusenfotting(?) av människor,fy faaaan va jag höll på spy!
Vård sen och jag satt hela lektionen och bara läste min braiga bok,känns så onödigt med lektioner nu asså för vi har gjort allt och inga prov att plugga till heller.
Nu ska jag göra annat,byyye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0