Älskar mina vänner.

Ah min kväll slutade iallafall riktigt nice,kanske satt hemma själv med chips och läsk men vadå? jag chattade med världens underbaraste människor. Johanna gud vad jag har saknat henne,hon är så himla skön och bäst!
Sen chattade jag med Sara och Victor också,haha fan va jag älskar dom. Jag håller ju på o fixar ihop Sara med min syssling Magnus,Sara kallar mig för kärleksmäklaren,hahah jag dör åt det ordet!
Victor skrev en låttext som var menad till mig och jag dog lite.

"When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are"


hur gullig får man inte vara?♥
Nu ska jag iaf sova,eller ah läsa lite först sen sova för nu har alla gått och lagt sig.

Kommentarer
Postat av: sarah

Haha. Förut såg jag via nätet. Men sen slutade dom länkarna att funka eller så togs dom bort av USA polis eller whatever. Så jag började ladda ner, och det är sååå mycket bättre. Då har man liksom avsnitten på datorn, och kan göra musikvideos som jag nu har börjat med igen! :)



Hur länge har du kollat in min blogg förresten? :) Alltid kul och veta haha eller du kanske kollade in den första gången i helgen? :D

2010-11-07 @ 13:17:10
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0