cheey kväll.

kom typ hem för en timme sen,var hos Julia med några andra.
Mycket trevligt,mindre trevligt när vi skulle hem sen,shiiet va kallt det var ute!!!
Mina och Saras öron var röda,mina fötter och fingrar hade jag ingen känsel i så om ni fick konstiga sms så vare därför. Jag och Sara flummade hela vägen hem,hahah åh va vi garva. hhahah shit vi gick på gatan så bah längre fram var det en svart snöklump och först trodde vi att det var en kråka,sen trodde vi att det var en enorm råtta, sen en mullvad och sen trodde jag Sara sa en vampyr och då höll vi båda på o döö av garv.
Kom hem och pappa och felicia satt och kolla på mutants som jag såg här om dagen,ångra mig det är en bra film och jag rekomenderar den faktiskt. Nu ligger jag i soffan med syrrans data,kommer däcka snart känner jag. Så det är lika bra att jag avslutar det här inlägget.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0