Dag 4 – Mina mål/drömmar...

http://www.faqs.org/photo-dict/photofiles/list/632/1040massage.jpg

Okej börjar med mina mål.....

Jag ska klara av gymnasiet utan att behöva gå om. Jag ska få MVG i friskvård så jag klarar sista stora provet efter trean.

Sen ska jag nog plugga vidare,eller åtminstonde läsa olika kurser.

Sen var tanken att flytta utomlands och jobba,i massa olika länder. Men vi får se om vi hinner det för ska skaffa en lägenhet med Sara också i Sverige,eller så kanske vi flyttar utomlands och jobbar.

Perfekta jobben har vi också,jag ska bli massör och hon ska öppna ett café,vi kommer bli rika!

Sen vet jag inte,jag vill inte ha barn,eller ah typ runt 28 om inte mer. Gifta vill jag göra när jag hittat den rätte.

Sen har jag inte så mycket mer drömmar. Eller jag har en dröm men den vill jag inte ta här för den är pinsam.hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0