Daily ladies and gentlemen.

Idaag älsklingar hade jag matte på morgonen,åh va kul det var speciellt med prov och grejor,hör ironin?
Gick väl okej,kunde gjort bättre men aja. Sen hade vi omvårdnad och få kom Eva förbi och snacka om praktik platser,fyy va jag iiinnte vill praktisera,inte med gamlingar igen iaf.
Sen hade vi idrott och Michelle höll lektionen idag,höll på döö! sen hade vi friskis och svettis och det var sjukt kul,haha måste ha sett korkade ut. Efter idrotten hade jag prov i etik och omvårdnad,fick G i båda. Rätt okej faktiskt.
Drog hem snabbt och hämta pengar och så,drog ner till tumba för att lämna in en bok och så fick jag vänta på Hanna som aldrig kom,så jag gitta hem igen. Sen när jag precis kom hem knackade hon på dörren,haha snacka om överraskad jag blev. Så vi drog till heron och hämta ut våra äääälskade Harry Potter biljetter,sen åt vi på donken och satt och snacka ett tag sen åkte vi hem,träffade Sofia och Sofie 'Zoo' på bussen och vi satt och snackade lite om allt moojligt,sen fick man sällskap av Sofia hem,tur det för det är så mörkt ute nu.
Kom hem,tog lite söta hundbilder på Jasper och sen har jag inte gjort så mycket mer. Jo lagt in alla mammas kontakter på hennes mobil,nu har jag min evighetslånga lista som jag ska lägga in i mobilen.
Naj nu ska jag sova,klockan är mycket. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0