EMA 2010.

Sry har heelt totalt glömt bort att blogga om årets EMA. I loved it!
börjar så klart med kändisarnas outfits.
Katy Perry on the red carpet at the 2010 EMA. Rihanna on the red carpet at the 2010 EMA.
Katy Perry i en röd vågad klänning medans Rihanna satsar på en lång och stilig klänning.
Ke$ha on the red carpet at the 2010 EMA. Shakira on the red carpet at the 2010 EMA.
Kesha var långt ifrån snygg? Shakira därimot,omg vilken klänning!
Miley Cyrus on the red carpet at the 2010 EMA. Eva Longoria on the red carpet at the 2010 EMA.
Jamen vaad har Miley Cyrus på sig?hemskt. Eva Longoria satte den iaf,sjukt snygg!
30 Seconds to Mars on the red carpet at the 2010 EMA.
30 Seconds to Mars var gryymt snygga! Kolla Jared,ohh my.
B.o.B on the red carpet at the 2010 EMA. Hayley Williams of Paramore on the red carpet at the 2010 EMA.
B.o.B's outfit var enkel men snygg. Hayley's outfit var tveksam.Hon kunde ha taggat ner med sminket.
The cast of 'Jackass' on the red carpet at the 2010 EMA.
Jacass gänget kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta,så jävla gryyyma! Bam och Johnny♥


Videos.
30 Seconds to Mars-Hurricane
Ni får gääärna komma tillbaka till Sverige så jag kan få se er!
..fyfan kolla Jared! och fan va häftigt när Kanye kommer ut på scenen! maaakt

Rihannas var absolut en favorit älskar scenkläderna,blommorna...riktigt snyggt!

Linkin Park var högpunkten,jag var heelt hyper när de vann och uppträdde. Faan va bäst dom är.

Måste säga att Kings of leon är grymt bäst live(efter LP) helt jävla grymma.

can we pretend that airplans in the night sky are like shooting stars.....♥
Hayley du är min förebild.

Shaaaakirra! asså gud kvinnan är fan bäst,hur kan hon dansa sådär medans hon sjunger?

Kesha är fan grym,kanske inte lika bra live som dom andra men shit hennes
uppträddanden är bara för grymma!



förövrigt om EMA.
Jag tycker det är föööörjäävligt att Justin Bieber vann årets manliga,fan killen är knappt tonåring?
Hur fan tänkte dom när han fck vara med i den kategorin? fy fan va sur jag blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0