En blandning av Nina&Shakira

http://3.bp.blogspot.com/_FplyOJ_CrsU/SXi2xNbkVII/AAAAAAAAGoo/lsiplQmNYlg/s400/huff_shakira.jpg
Okej det finns sjukt mkt snygga kändisar i Hollywood men jag måste nog tycka att Nina Dobrev och Shakira har den där speciella looken som jag faller för,naturliga och är inte överdriver snygga,lagom liksom.
Som Megan Fox ex. Hon är fan för snygg och då menar jag föööör snygg!
Nina och Shakira är båda sjukt söta och har den där perfekta ansiktsformen. Dessutom tror inte jag att nån av dem har lagt sig under kniven,tror ni det? jag vet inte men tror fan inte det.
Så om jag fick välja vem jag skulle se ut som så är det Nina Dobrev och Shakira.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0