Godkväll

Godkväll bloggen. Gick faktiskt upp för inte så länge sen,haha!
Vaknade av en dröm,hade fått ett sms från vklass där det stod att vi inte hade några lektioner alls på måndag och att vi inte behövde komma till skolan,så man vart gaaanska besviken när man vakna och gick igenom hela inkorgen men inget sms från vklass,haha that sucks.
Så istället för att gå upp låg jag kvar i sängen och såg en av mina favoriter, White Fang.ÄLSKAR vargar!
Gick upp sen runt 3 och tog en dusch,skrubba in hela kroppen med shower peeling kräm som får hela kroppen kännas som baby hud,fick den av mina tjejer i present.♥
Åt sen rester från igår och nu ska jag ta och skriva rent etik och omvårdnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0