Grattis Mimmi Solgård.


shiiit snart är det inte din födelsdag längre stumpan! så inlägget får gå jävligt snabbt nu asså innan det är försent.

Känns som vi har känt varandra i eevviiigheeter om inte mer? men egentligen har vi bara känt varandra i ett år och ett halft,säger jag rätt nu?
Men du ska veta att jag älskar dig vännen,du är helt underbar och världens toppen tjej. Dig litar jag på till 100% och dig kan jag snacka med om allt typ för du förstår verkligen,bästa med dig mimmi är att du dömmer mig inte när jag säger nåt till dig. Och ditt efternamn gumman passar så jävla bra in på dig att det inte är klokt,ah gård vet jag inte om det är likt(haha!) men sol,yes du är vår solstråle x1000.
Grattis iaf på 17:års dagen min söta&fina tjej.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0