Helt okej dag.

helt okej dag,börjar tio och slutar fyra(mindre okej)
Hade svenska på morgonen där vi gick igenom boken som jag inte ens börjat på,braa Mikaela!
lunch sen och det blev kebab med pita bröd,det var faktiskt gött. Men ah sen hade vi omvårdnad och då fick vi gå iväg och jobba i grupper,typ ingen jobbade utan alla satt och spela spel på facebook.haha.
Sen hade jag håltimme och då spelade jag UNO med random människor från hela landet som var skit sega. MSK sen och då pratade vi om sista kapitlet i boken och sen fick vi en uppgift.
Sen hade vi meditation och jag somnade nästan på en gång,helvete va skönt det var.
Bussen var jätte försenad från skolan så jag frös skit mycket. Men sen kom jag hem,gjorde pepparkakor med glasyr på,hahah så jävla fula! kan lägga upp på bloggen sen.
Whooo nu måste jag dra,ska träffa Julia och Sara om 7min. Bloggar kaanske senare.♥

en liten del av OP09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0