Lång sovmorgon.

Började 11.20 idag,det var riktigt rikitgt nice. Men vet ni vad det värsta är med sovmorgon är för mig? det är att vakna såå mycket senare och behöva gå upp,alltså jag är segare på att gå upp ur sängen när klockan är mycket än när klockan är tidigt,undrar varför det är så?
Kom till skolan iaf och hade idrott där Cissi,Sandra och Priyanka hade uppvärmingen idag och sen körde vi några lekar,som fruktsallad,jag och Sarah vart äpple så vi böt plats med varandra hela tiden,hahah fett fail.
Sen vare hela havets stormar och jag åkte ut på en gång,skönt det för jag hatar såna lekar.
Hahah klassen fick åskådare iaf av massa ettor,jag typ dog av garv. Till sluts stod det mellan Jossan och Cissi,spänning!...Cissi vann.
Slutade sen,haha en lektion,weei. Åt lunch med Sofia,Sarah och Jossan och det blev gröt,yummie fast den var inte så himla god. Sen gick vi ner till cafeterian och pluggade lite,jag gjorde klart etik uppgiften medans dom pluggade matte till prövningen som var idag. Sen gitta jag hem. Kollade på tv,drack te och chilla.
Sen kom syrran hem och vi hade världens jävla bråk,usch tror inte vi har skrikit så mkt på varandra nångång som vi gjorde då.Nu ska jag göra omvårdnad sen ska jag fråga om jag får hänga med till IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0