Linkin Park är mitt liv.


Det går inte att sluta att lyssna på dom...låten...videon omg helt otroligt bäst. Så gryyymma!
FUUUUCK kom till Sverige förfan!!! blir så lack för liksom dom skulle komma hit förut men så blev det inställt då borde dom ju boka in en ny spelning i Sverige? blir så sur för jag vill verkligen se dom!
Kings of Leon och alla andra band kan slänga sig i väggen,LP är helt enkelt bäst.
Tääänk att få se Chester Bennington och resten av gänget på riiiiiktigt! Få höra dom på riktigt,sjunga med dom i låtarna,få stå helt svettig i en fullproppad publik och bara ösa,asså det går inte att förklara vilken häärlig känsla det är!
Det finns inget bättre,fan jag blir så ledsen för jag vill se dem,av allt i hela världen vill jag se dem. Jag är redo att pröjsa vad som helst om dom kommer till Sverige.
Älskar er!♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Hihi nej hittade den på någon sida :)<3

2010-11-11 @ 20:23:15
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0