Lovely day.

sry att jag inte blogga igår,hade inge internet på min data,that sucks!
men jag bädda ner mig istället i sängen och såg Mutants som var sådär och så pluggade jag dessutom lite svenska.
Men på dagen hände inget så speciellt,på morgonen vart Jossan,Sarah och Sandra fotograferade för stadsnätet så de fick två varsina biobiljetter,jag skulle också ha gjort men sen kom jag på att dom där bilderna kommer synas lite här och där och eftersom jag bor i Tumba där alla känner alla så skippa jag det,haha.
Gick till mimmi sen på medicinen där de såg nån tråkig film,jag fattade ingenting så jag smsade istället.
På etiken fick vi börja jobba i våra grupper,jag kom med Busra och vi ska skriva om Buddismen. Vi hittade faktiskt jätte bra sidor så vi är i princip klara,ska bara renskriva. Till lunch åt jag och Mimmi filmjölk idag igen,uscha på skolmaten.
På engelskan skulle vi jobba med shakespeare men mitt arbete var hemma så då åkte vi hem istället.
Drog till tumba och köpte hårfärg,drog sen till Tumba gymnasium och mötte upp Becks,fick träffa hennes klasskompisar som var skit sköna.
Drog sen hem till henne,sen kom Sara och dom färga håret på mig och så kollade vi One Tree Hill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0