Mysig dag i stan med dom bästa.

Tjeena bloggen idag har jag gjort mycket ruliga saker.
Vaknade runt tio av att Jocke ringe och fråga om jag skulle hänga med till stan och fika,kan man ju inte säga nej till? Mötte upp Jocke,Sonny,Rima och Karin i centrum och träffade dessutom Julia en snabbis.
När vi kom in till stan gick vi först på en promenad till gamla stan och Karin&Sonny hittade en varsin klocka som dom köpte,skit snygga!
Sen efter ett tag hittade vi ett skit mysigt café och alla beställde en varsin macka med mozarella.
När vi suttit där ett tag och snackat om allt möjligt och tagit kort gick vi på en promenad och när vi hade kommit halvvägs till stan igen ville Sonny gå tillbaka för att byta klockan,asså mina fötter var helt döda,smart att ta på sig klackskor i gamla stan liksom...Sonny fick nästan bära mig för jag hade så jävla ont,söt som han var höll han iaf i mig. Ah mysigt hade vi iaf i stan,när jag kom hem somnade jag i soffan,ffan va skönt det var. Vaknade sen av ett sms av jocke och då var det en halvtimme innan DH börja så drog hem till Becka och kollade med henne och Sara. Sen satt vi på hennes rum och flummade som fan och snackade lite. Drog hem runt ett tiden kanske? och fy va läskigt det var ute,kändes som nån följde mig,usch!
Kom hem och åt nattsmiddag(a) och nu sitter jag framför datan med mjukisbyxor och bh,finns inget skönare asså.
PUSS nu ska jag se nån kass film.

Jag och min underbara vän Sonny,han är verkligen bäst!♥ (notera fettot på höger sida).

Jocke,Karin och Rima.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0