Ny shoppat.

Var ju på Ikea med mamma,Linda och hennes dotter. Det var riktigt kul,speciellt att kolla på porslin och allt sånt där småsaker. Man blir liksom sugen själv på att flytta hemifrån och bah köpa massa saker till sitt eget place.
Köpte iaf en ram så nu ska jag skriva ut tre bilder och sätta upp på väggen. Funderar på att ha en bild på mig,en bild på mig och Sara och sen nån bild jag tagit själv. Köpte också doftljus till mitt rum,mkt myysigt.
Sen köpte vi lite småsaker till huset och till julgranen.
Kom hem,åt middag och sen plugga lite omvårdnad och såg sen klart på Green street Hooligans,usch fyfan va jag hatar sista fight scenen när Pete dör,asså jag gråter som en bebis varje jävla gång,så himla hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0