onödig dag.

G U D vad den här dagen var onödig,bussen från tumba var skit försenad så jag var såå nära på att ge upp och åka hem. Kom till skolan och typ hela klassen var försenad men det gjorde inget för vår lärare var också försenad.
Vi fick gå iväg och jobba i våra grupper och eftersom jag och Busra är nästan klara,vi gick bara igenom det vi skulle renskriva,kunde jag ju ha gjort hemma? sen hade vi idrott där Jenna och Busra hade uppvärmningen,sprang först och sen spökboll,mitt lag var bästa som vann båda gångerna.
Sen vare kinesiska pyramiden(?) och det var as kul,så sjukt länge sen man hade lekar på idrottslektionen. Lunch sen och jag åt bara pasta för tomatsås är likamed blä. Sen slutade vi så jag,Mimmi och Martina gick ner till stationen.
Drog sen till Victor,vi såg nyaste Saw och fyfaan va äcklig den var,ska inte spoila nåt men herre min gud va vidrig den var. Meen dåligt slut vare,fast ändå inte,det var bra slut men ah den kunde ha varit bättre...shiit jag vill bara skriva allt!! Chester var iaf bäääst,omg va awesome han var.
Kom hem och fick reda på att Sofia skulle komma och äta middag med oss,så jag gick ner till ica och köpte fikabröd för jag var sugen på det och mamma.
Nu ska jag plugga historia,det suger ganska mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0