Plugg.Plugg.Plugg.

Såå sjukt mkt plugg just nu! ska läsa en tredjedel av en tråkig bok tills imorrn som jag inte ens börjat med,liksom vem vill läsa om Stockholm förr i tiden? daah ingen. Samhälle fick vi tydligen nåt i också när jag var på utvecklingsamtal. Har ett prov snart i historia och jag måste göra frågor inom Industriella revolutionen,imperialismen och ideologier. Sen har jag grupparbete inom shakespeare som måste bli klart. Sen ett arbete i omvårdnad och etik. Måste komma på en uppvärmning med Mimmi,tänker jag sist på just nu men det måste bli klart.
Skulle inte förvåna mig om vi fick nåt i MSOK också nu,då har vi nåt i alla ämnen,buhhuhu jag kommer dö i mina läxböcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0