Sleepover.

Igår var man och såg Harry Potter med Hanna och Sara och den var extremt jävla bra asså. Lite dåligt slut men eftersom det är en till del måste det nog sluta sådär. Jag grät iaf några gånger i filmen,tänker inte säga varför och nej bara för man gråter betyder det inte att nån dog!) Åt middag också,jag åt friterad kyckling och ris,aoch va gott det är asså. Tog tåget till centralen och åkte hem därifrån,träffade också Martina och hennes polare på tåget.
När vi satt på tåget och fotade lite vare en kille bakom oss som kollade på oss hela tiden så då visade sig att han var en fotograf,så han börja ge oss lektioner om vilka funktioner man ska använda osv.
Och så börja han dra fram sin egna kamera,tuuur att han var en nikon människa och inte canon,hahah.
Sen drog vi hem till mig,lekte i snön lite och fotade sen låg vi och snacka ett tag i sängarna och sen somnade vi. Sara skulle egentligen till träningen men hon försov sig så då sket hon i det och stannade hos oss.
Vi åt godis,lyssna på musik,hade tjejsnack och myste i sängarna typ tills två på dagen.
Nu har dom dragit så jag ska börja städa nu innan mamma kommer hem sen ska jag duscha och bestämma kläder till Oskar Linnros som vi ska se ikväll,asså shiiiet va OTAGGAD jag känner mig just nu,men ah det kommer väl snart då jag springer i huset och sjunger hans låtar,hahah brukar va så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0