The Last Song.

http://3.bp.blogspot.com/_-1R1NwnH0aI/TIZ2AFBGhdI/AAAAAAAAAwI/wa7phZJLnbI/s1600/normal_the-last-song-poster.jpg


Handling:
Sjuttonåriga Veronica "Ronnie" Millers liv vändes upp och ned när hennes föräldrar skiljde sig och hennes pappa flyttade från New York City till Tybee Island, Georgia. Tre år senare är hon fortfarande arg på sina föräldrar, särskilt hennes far.
En dag så beslutar hennes mamma sig för att det skulle ligga i allas intresse om hon skickade Ronnie tillsammans med hennes yngre bror Jonah till Tybee Island under sommaren, så att hon kan få chansen att få umgås med sin pappa. Ronnies far, som är en före detta konsertpianist och lärare, lever ett lugnt liv på Tybee Island. Han är helt fördjupad i sitt arbete att skapa ett konstverk, som kommer att bli mittpunkten i en lokal kyrka. Ronnie lyckas senare hitta något som både hon och hennes pappa har gemensamt - och det är musiken.
Min Åsikt:
Jag är helt klart emot Miley Cyrus,tyvärr men hon var filmens nackdel. Satt och iritterade mig på henne hela tiden,henner miner hon gör och hur hon pratar och ah nej jag är inget Miley fan. Men snygga Liam Hemsworth är ju grymt jävla snygg så gör inget. Filmen var väldigt sorlig och jag grät några gånger ibland.
Bara låten är helt otroligt fin.

Betyg:
4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0