tio och femtio till fjorton och tjugo

Sry att jag inte har bloggat förns nu,jag är heelt slut så jag har sovit tills nu.
Vet inte vad jag ska göra nu,hoppas att tjejerna är inne på msn för då blir jag glad iaf. För jag känner mig trött och grinig och dom brukar alltid få mig på bättre humör. Idag hade vi matte på morgonen,inte kul alls. MSOK sen och då tog Martina fula kort på mig och Mimmi som hon la upp på facebook,naat snällt!
Sen hade vi håltimme från 10.50 till 14.20,inte direkt kul va? Så jag,Sarah och Jossan satt och spela uno i cafeterian och sen kom Sandra också och spela med oss.
På samhället var vi i olika grupper och så fick vi vara en regering över nåt land...minns inte vad. Och vi hade en ekonomi kris,så fanns det massa lappar där det stod saker vi hade i vårt land,så skulle man ta bort 5 saker som inte var lika viktiga som dom andra och hela gruppen skulle vara eniga om det,haha det var lite svårt om man säger så. Speciellt när man skulle ta bort fem kort till. ex. Jossan ville ta bort föräldrarledighet och det ville inte jag och Sarah,haha så ah det var lite svårt där i slutet.
Drog till tumba centrum och Jossan köpte örhängen på kapphal. Kom hem,tog ut hundarna,åt toast och somnade,gaah va skönt det var! nu kommer jag inte kunna sova i natt. Weei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0