Vad får jag?

Vaknade klockan 2 inatt av att mamma var tvungen och gå upp för hon ska iväg,usch va jag tyckte synd om henne då. Gick upp runt 11 och åt frulle med pappa och Felicia. Mormor Aina och farmor kommer hit om ett tag,jag är så sjuuukt nyfiken vad jag ska få,har knappt skrivit en önskelista till dem så vete fan vad dom hittar på,thih.
Jag vet inte ens vad jag ska få av pappa och mamma,heelt sjukt! asså jag fick ju dior parfymen igår sen vill jag bara ha ett objektiv och inget mer,tänk om dt är ett objektiv? nej det kan det inte vara för parfymen var skit dyr,okej fan jag kan inte sluta skriva. Jag uppdaterar er sen iaf vad jag fick :)
Nu ska jag städa lite det sista,bestämma kläder och sen ta en dusch,puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0