Yesterday ladies and gentlemen.

ujdå jag har varit lite dålig på att blogga,vaad hhände? jo jag kollade på Sonny with a chance igår hela kvällen så hade icke tid att blogga.
Sen var man ute och träffade Victor oxå,frös fötterna av oss gjorde vi,tuur att det finns nåt som heter kroppsvärme.
Hände inte så mycket resten av kvällen. På dagen i skolan hade vi msk där vi såg Lilja 4-ever som var väldigt hemsk och dessutom att det var en sann historia men annars tycker jag att den bara var tråkig.
Martina hade med sig lussebullar som vi myste på,thih det vart lite julstämning. Sen hade vi ju etik och då såg vi yttligare en film,jag och Jossan kunde ibland inte hålla ögonen öppna,ändå så var filmen intressant,handlade om blåögda och brunögda. Så typsikt när BM äntligen visar nåt som är bra och då är man så jävla trött att man inte ens kan hålla ögonen öppna!
Äcklig mat iaf sen så jag var skiit hungrig på engelskan,kurrade lite då och då. På engelskan gick vi egenom alla pjäser och jag fattar NADA av min pjäs,massa personer med i och den personen är ihop med den personen och den personen är otrogen mot den personen och den personen skvallrar på den personen,ahh ni fattar? elleh?
Hahah jag och Mimmi satt och lyssna på massa disney låtar,ska fan ladda ner dem. Fick springa sen till bussen med Mimmi,men vi hann som tur var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0