90210-Vision

"VISION 2021"--Jessica Stroup as Silver and Hal Ozsan as Mr. Cannon on 90210 on The CW. Photo: Michael Desmond/The CW ©2010 The CW Network. All Rights Reserved.
"VISION 2021"--LtoR: Shenae Grimes as Annie and Lisa Waltz as Katherine on 90210 on The CW. Photo: Michael Desmond/The CW ©2010 The CW Network. All Rights Reserved.
Vet inte vart jag ska börja,Mr.Cannon är så jävla vidrig,först Naomi och nu är han fan besatt av Silver.
Som tur är så e Silver jävligt smart och fattade därför vad Cannon höll på med,pheew!
Tycker så jävla synd om Naomi,usch undrar hur dte går för henne nu asså när hon tog dom där tabletterna.
Teddy är så sööt,meddelandet till Silver var sjukt gulligt,hahaha jag dööör att han hade sex med en kille när han var packad. Dixon&Ivy är helt klart mitt favo par,shiet va söta dom är ihop.
Ade blir jag bara sur på,får ju skylla sig själv när hon snodde Javiers låt som hon vart skiit känd för.
Jag undrar sjukt mycket om vad Annie kommer göra med situationen där hennes chef vill ha hennes ägg eftersom hon själv inte kan ha barn,fett wierd liksom? men pengarna som honerbjöd tackar man ju inte nej till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0