Brave New World.

"Brave New World" - Taylor Kinney as Mason, Michael Trevino as Tyler in THE VAMPIRE DIARIES on The CW.  Photo: Quantrell Colbert/The CW  ©2010 The CW Network, LLC. All Rights Reserved.
älskar avsnittet.
Tycker fortfarande så synd om Damon,men jag hatar honom för att han går på stackars Jeremy heeela tiden,lägg ner liksom. Synd att Caroline har blivit vampyr,gillade verkligen henne och jag hoppas inte det händer nåt mellan henne och Matt för dom är så söta tillsammans.
Och föresten,jag bah viiisste att Lockwood familjen var varulvar,liiiksom hallå? helt självklart ju!
Först trodde jag att Tyler var vampyr när han reagerade på ljudet i sista avsnittet av säsong 1 och när han krockade med sin bil,men nu fattar jag att han är varulv för han är arg hela tiden och kan inte kontrollera sin ilska. Tyckte dock att det var lite coolt när Mason fightades mot den där killen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0