Cant See You But I know You There

"I Can't See You, But I Know You're There" -  Pictured (L-R) JACKSON BRUNDAGE as JAIME and Austin Nichols as Julian in ONE TREE HILL on The CW. Photo: Fred Norris/The CW ©2010 The CW Network, LLC. All Rights Reserved.

åh så jävla sorligt,jag gråter och min skjorta är typ dyngsur. Fy det är för sorligt,jag kan inte ens skriva!
Föra avsnittet 'dog' Clay och Quinn,i det här avsnittet fick man följa dom i himlen medans de kämpade för att överleva. Slutar med att hon överlever men man får inte veta om Clay överlevde,asså jag kan inte sluta gråta för dom var mina favoriter i serien.
Hände inte så mycket mer i det här avsnittet, Mia kan dra åt helvete som tror att hon kan komma tillbaka till Tree Hill och få tillbaka Chase.

I Can't See You, But I Know You're There


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0