inte luust.

har inge lust alls att blogga men jag gör det ändå!
sitter och drogar 90210,asså serien är så jäävla bra,fan va jag ska önska/köpa säsong 1.
Idag hade vi skolfoto i,jag såg en aning sajk ut,såg exakt likadan ut som föra året,kuul liksom.
Ensam fotot vart kanske liiite bättre då. Sen gick vi till engelska läraren och fråga om vi fick dra hem istället och få nån uppgift,det fick vi så slutade runt 12,weeii fett nice.
Kom hem och gick ut med Allison och sen hann jag se två avsnitt av 90210 innan jag drog till Tumba C där jag mötte upp mamma och vi köpte lite underkläder till mig,en skit söt bh och tre trosor vart dt.
Träffade Sara sen och vi gick in på lidl och handla massssa godis som hon och hennes polare ska ge en tjej. Mkt godis vart det. Kom hem,åt middag och gick på promenad med mamma och Allison.
Nu ska jag vänta tills jag kan se nästa 90210 avsnittet,man kan bara se två avsnitt sen måste man vänta 54min för att kunna se mer.

Kommentarer
Postat av: Karstenadriana

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-12-25 @ 14:05:08
URL: http://karstenadriana.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0