Jävla tandställning!

Usch min dag har varit hemsk,har så jäävla ont i mina tänder,vill bara slita ut min jävla tandställning.
Sen när jag kollade i spegeln är det en tand som klämms av två andra tänder,vad fan tänker min tandläkare göra med den? verkar som att han vill att den ska komma ut så han kan dra ut den? omg då säger jag fan nej. För dra ut tänder betyder bedövning,alltså spruta...nope!!!
Har också varit skiiit trött idag,somnade på första lektionen,lite konstigt sätt också så jag hoppas faan inte att den där Cissi fick det på kort för då dör jag. Fick se Farsan idag också på Människan socialt och kulturelt,den var okej. Inte mer än det för jag tyckte den mest var pinsam.
Sen hade vi grupp arbete på etiken och jag glömde min väska i bibblan *sad face* hatar att glömma nåt för man får värsta hjärtklappningarna och får panik,som tur var låg den kvar där och ingen hade rört den,phew.
Lunch sen och det blev köttfärssås och spagetti,gott men gjorde skit ont när jag tugga så fick inte direkt njuta.
Sista lektionen hade vi engelska och där med höll jag på att somna,läste bara en text och gjorde några uppgifter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0