lite om kategorier.

Skrev tidigare att jag skaffat en kategori som heter Vampire Diaries,jag byter namn på den till serier istället där jag skriver om alla serier jag kollar på och ska försöka uppdatera den varje gång jag sett ett avsnitt av nåt.
Låter det bra?

Sen hade jag en kategori som hete Taylor Benjamin York men nu heter den Paramore istället för han spelar i det bandet och jag orkar inte ha en ny kategori för paramore och en för Taylor. Därför får de nu dela.

Och nu kommer dte en ny Kategori,den kommer att heta 'spelas i min ipod' där jag kommer lägga upp 4 låtar(eller mer) varje vecka,och nu hoppas jag fan inte att alla ska härma,hatar sånt!
Som detta med Diss och Hiss,rolig grej men jag vägrar att ha det på min blogg,hur kul det än låter för jag vill inte va som alla andra. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: martina

sv; haha jo, de skulle jag väl kunna göra :) Lägg till mig på msn så får jag lösenord osv. Inte så bra att skirva de här kanske ;)

[email protected] :) Kram

2010-09-02 @ 20:46:10
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0