Long time ago...

Tjoo bloggen!
Idag började skolan med historia,mycket intressant och jag lyssnade flitigt. Människan socialt och kulturelt efter och då jobbade vi i våra grupper,jag och Sarah ska skriva om Tunisien,ganska nice alltså.
Gick tidigare från lektionen för att äta äcklig lunch. Sen hade vi etik och det var ju mindre kul,usch asså vad jag dör på hennes lektioner,men hon har blivit bättre på att skriva på tavlan!
Efter det hade vi ju egentligen lunch så då gick vi och åt yogurt med flingor,det var gött. Och sista lektionen hade vi engelska och ojoj va trött jag var då.Alla var trötta. Jag och mimmi satte fast mitt axelband till väskan i Jossans jacka och satte den andra delen i stolen,ojojoj va vi garva när hon reste sig upp sen,hon vart inte så happy på oss.
Ah men iaf sen drog jag,Martina och Jossan till Huddinge,kollade efter mina skor och lite sånt där.....
Drog till tumba sen där jag mötte upp Sara,träffade Carro och Johanna också,fy va länge sen man träffade dom,saknar dom som fan :'(.
Följe med Sara till frissan i segersjö och hon klippte lugg!!!! faan va fint det blev på henne.
Skulle egentligen gått till henne och kollat på idol men mamma och pappa började tjafsa med mig så då vart det inte så. Vi som hade sjukt mkt att snacka om.
Nu ska jag gå och äta bullar och dricka kaffe,yum!♥

"Du har en skrynka på din rynka"


-Hahaha skulle säga till jossan att hennes tröja var skrynklig på ett ställe och jag vet inte riktigt hur det blev dära,Jag&Mimmi fick iaf ett gott skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0